Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Täna oli fennougristika eksam. Õppisin erinevate rahvaste kultuuri ja muud sarnast... eksamis olid aastaarvud ja kultuuri kohta ei tahetud midagi teada. Nagu, WTF?! Päris suur osa loengutest oli pühendatud just kultuurile... aga ei, aastaarvud ja muu kasutu jura oli vajalik. Lisaks oli kaart ja keelepuu. Need kaks olid suht OK. Loodetavasti sai tehtud. :/

Usuteadused on igatahes arvestatud.

Täna oli praktiliselt terve päev rõve peavalu ja muidu halb olla. Praegu on suht OK. Pea ei valuta enam eriti ja tunne on ka suht inimlik.

D&D oli suht fun. Mul hakkas sellest preestrist lõpuks siiralt kahju. Ei oska ma ikka päriselt CE olla. :/
Samas, tegelane oli ka suht ilus (vähemalt minu kujutluspildis). :P Ilma käisteta triiksärk (must), preestrikrae, tanksaapad ja mingid kottpüksid. See pisiasi, et tegemist oli tumehaldjaga ei ole tähtis... pisiasja, et tegemist oli blondiiniga ma hetkel eiran.

Sess võiks lõppeda. Saaks enamvähem normaalseks jälle hakata. Pidev närvipinge ajab juba vaikselt hulluks.

Järgmisel nädalal peaks see kõik lõppema...

Tibikambad on nõmedad. Täna bussi trügides oleksid nad mind oma massiga kaasa viinud! Nagu, mind! Enda arvates olen piisavalt suur. Ohjah, tibinad... või grillitud kanad, raisk.

Tennisepall on kuri.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik