Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Teisipäeval lähen eksamile. Mul on paras ports materjali ja plaan ennast sellest veel täna öösel närida läbi. Tegelikult ei teeks ma seda üksinda. Abiks võtan suure tassi head kohvi ja natuke energiajooki (see kollane pudel külmikust).

Orksis on mul peaaegu 300 sõpra. Zomg. Ma olen popiks muutunud vist. :D Päris paljud on koolist või lihtsalt mingid kahtlased tüübid. Õnneks ei pea keegi neist mind õpetajaks (veel). Mul ei ole ikka aimugi kust Risu (või oli ta Saast?) mind teab... üks teooria nagu oleks... kuigi see on liiga ebatõenäoline ja ta ei näe välja nagu Fredy. XD See ei olegi hetkel tähtis, sest PRAEGU ma õpetaja ei ole.

Mul on vist Marii msn. *Evil*


Tegu ei ole minu mandariiniga. :D Rinnad ka ei kuulu minule. :D

Nüüd võiks Vampiirikast ka natukene pikemalt rääkida.
Enne mängu algust lubasin endale purgi Rocki. ^^ Karsklusest viskas lihtsalt üle ja vahel natuke juua on OK. Kostüüm oli mul lihtsalt haiglaselt värviline. Nagu, mina ja kollane kleidike ei sobi kokku.
Põrgu peapiinajale heade kommete õpetamine on ilmselt veel vähem minulik. :D Samas, keegi teine ei tuleks nagunii piisavalt hullumeelsele mõttele. ^^
Kokkuvõte ülejäänust: *BLA-BLA-BLA* :D

Pärast läksime kõik koos Toomemäele. ^^ Uus aasta tuli libedalt ja kärarikkalt. Kui kell oli normaalselt palju sai koos Uku, Marii ja selle pintsaklipslasega Statoilis käidud. McDonalds oli suletud!!! Ukse taga sain Merkaga kokku. Ha-ha!

Tagasi mängukohas oli MEELETU aastavahetuspidu. :D Lausa nii meeletuks läks asi, et mängisime ülemisel korral lauamänge... üks neist oli Monty Pythoni teemaline.

Oliver väitis, et Vista on hea. Ma loodan, et ta tegi nalja.

Head ööd.

PS. Susan sai puhtaks pestud. Ta ei ole enam hall!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik