Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

1. Kuhu ma olen jõudnud aasta 2009 alguseks?

Mudvayne - Choices

Valikute vastu ei ole mul midagi. :P
2. Aasta 2009 põhiülesanne?

Cradle of Filth - For those who died

Et siis vaja kellegi eest maksta kätte. :D
2.1 Jaanuar:

Slipknot - Welcome

2.2 Veebruar:

Josh Groban - Alejate

2.3 Märts:

Guns n' Roses - Novembers rain

Shit. See on üks kurvemaid laule mida tean. :/
2.4 Aprill:

Entwine - Closer (my love)

Aww. Nii romantiline! ^^
2.5 Mai:

Queen - I want it all

Ja-jah. Ma tahan nagunii kõike. :D
2.6 Juuni:

Theatre of Tragedy - Der Tanz Der Schatten

2.7 Juuli:

Criss Angel - Awake

Aww!
2.8 August:

Mudvayne - Imn
Tegu on lauluga number 777

2.9 September:

Within temptation - The Dance

2.10 Oktoober:

Ruja - Ars longa

2.11 November:

Iron Maiden - Wasting love

Mingil põhjusel meenus sellega seoses Monty Python ja nende armastuse pritsimine. XD
2.12 Detsember:

Dream Theater - Hell's Kitchen

Ma jumaldan seda lugu! Mike Portnoy on VÕRRATU!
3. Eneseteostus aastal 2008. Minu „mina“ 2009 aastal:

Poets of the Fall - Late goodbye

Hmm, hakkan vist kuhugile vaikselt liikuma.
4. Rahaasjad aastal 2009:

Deathstars - Motherzone

5. Sugulased ja naabrid 2009 aastal:

Ruja - Eleegia

6. Kodu aastal 2009:

Queen - Don't stop me now

7. Armastus aastal 2009:

Queen - Tear it up

8. Tervis aastal 2009:

Judas Priest - Revolution

BOOM headshot! :D
9. Partnerlus aastal 2009:

Cradle of Filth - Dawn of Eternity

10. Võõrad rahad ja laenud, müstika ja seks aastal 2009:

Dream Theater - Caught in a web

11. Reisid aastal 2009:

Rammstein - Du hast

12. Karjäär, firma areng, uued kohustused aastal 2009:

Cradle of Filth - Hell awaits

Prognoos on iseenesest täitsa äge.
13. Sõbrad ja sotsiaalsed suhted aastal 2009:

Dream Theater - Burning my Soul

14. Saladused, aga ka protsessid minu alateadvuses, mida ise ei tunneta, aastal 2009:

Criss Angel - XTC
Kõlab nagu träna. Persse! Südames olen väike ja ohutui piff. :D

15. Kuhu olen jõudnud aasta 2009 lõpuks?

Visions of Atlantis - Lords of the Sea

Et siis lõpetan meres.
Aga mida põnevat juhtub minu vahvate kamraadidega?

Uku: Ruja - Pajats
Lolzorz.
Mort: Criss Angel - Do you know
Lugu räägib väsinud olemisest ja on muidu natuke kahtlane.
Clio: Urmas Alender - Kuidas joonistada kurbust
Vaene väike Emo-Clio
Kadi: Visions of Atlantis - Chasing the light
Et siis Kadil on valgust vaja... :D
Lummi: Urmas Alender - Lummus
Lummil on Lummus. He-he-heeee! :D
Kersti: Mudvayne - Some assembly required
Kõlab nagu Kersti. :P
Ivo: Josh Groban - Vincent
Mmh, nojah.
Aka: No-Big-Silence - Ehitame torni
Akal on vist plaan kuule minna...
Terry: Dimmu Borgir - Nocturnal Fear
Vahur: Riccardo Cocciante: Le temps des cathedrales
IRW! IRW! ja veel kord IRW! :D
Mihkel: Ruja - Tule minu sööklasse

Tegelikult olen hetkel natuke laisk ei taha hakata kõike korralikult kommenteerima. Kui viitsin panen kunagi iga laulu juurde ka lingi. Päris mitmed neist on hiiglama mõnusad.

Mul on arvutis üllatavalt palju head muusikat. :)

PS. Kuum vesi on hea.

1 kommentaari:

LOL vähemalt sattus mulle mu lemmik bändi lugu!
*hakkab torni ehitama*

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik