Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Väga originaalne pealkiri.

* Hommik koolis. Ärkasin kell 8.22 ja ei olnud väga HAPPY.

* Jaht juhtmele. Mu mp3 vajab uut juhet. Vana olen kuhugile kaotanud ja nüüd oleks vaja akut laadida. Ainus leitud juhe oli 2m pikk. Tulevikus jätkan otsinguid, sest mul ei ole nii pika juhtmega midagi mõtekat teha... 10-20 cm oleks OK.

* Mort oli linnas. Tal on pitsa osas hea maitse. :D

* Kosmeetik oli valus, raisk. Isegi needi panek ei olnud nii valus.

* R-music on lahe. Seal on ülimalt lahe müüja ja ma vaatasin jälle armunud näoga trumme. Seal olid ülilahedad Yamaha digitrummid. :P Need olid lausa liiga lahedad. Hind oli ka lahe... samas, kvaliteet ja heli kuratlikult head. ^^ Maksavad need ~13 500.- Suht jõhker tegelikult. Õnneks on trummid korralikest bassidest ja muust sarnasest (enamasti :P) odavamad. Vähemalt ei ole mul võimu vaja osta. :D

* Georg R. R. Martin on 1337. Käisin Apollos ja ostsin uue raamatu. "Dreamsongs" on nüüd minu! ~1000 lehekülge ootab mind. =^.^=

* Mul on dino-tamagotchi. :D Sain selle koomiksiga kaasa. ^^ See väike pruun asjandus teeb kohutavat lärmi.

SUUUUUUUUUUSAN kukkus tassi ja on nüüd kohvine. :D

• vormiõpetus:
• foneetika e häälikuõpetus – häälik kui foon, seotud anatoomia ja füüsikaga;
• fonoloogia e häälikuõpetus – häälik kui foneem, uurivad lingvistid;
• morfoloogia e vormiõpetus – morfeem (väikseim tähendusega keele osa);
• leksikoloogia e sõnavaraõpetus – lekseem e sõna, uurib sõnavara liigitust ja päritolu;
• süntaks e lauseõpetus – uurimisobjekt on lause;
• tekstilingvistika – lausest suurema üksuse uurimine;
• tähendusõpetus:
• semantika – kontekstivaba tähenduse uurimine;
• pragmaatika – kontekstist sõltuva tähenduse uurimine, keelekasutuse õpetus;

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik