Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Vanakreeka mütoloogias on häirivalt otsesed viited zoofiiliale. Mul vedeleb laual "Maailma mütoloogia entsüklopeedia" ja selle lugemine ajab vahel maniakaalselt naerma. Viimati viisin ennast mütoloogiaga kurssi päris mitu aastat tagasi ja nüüd on õige aeg uuesti seda teha. Äkki saan veel targemaks. Lolz.

Eile ei tulnud raamatukokku minekust midagi välja, sest olin lõpuks liiga masendunud. Mingi tädike ajas mind oma punaste nelkidega närvi ja pangakaart jäi ka automaati! Pärast tuli bussi veel kontroll ka ja küsis sõõdustust tõendavat paberilipakat. Näitasingi talle eelmise aasta õpilaspiletit (medika oma). Viskas korraks pilgu peale ja kõndid edasi. Vedas, raisk! :D

Eksam oli ka. Ma ei tea. Juhe oli koos ja ma ei taha jätkuvalt usust midagi kuulda. Ähvardasin eile Uku välja visata... ta targutas liiga palju sellel teemal. Lolz.

Täna on trummid ja homme eksam & D&D. Fun!

Avastasin natuke aega tagasi, et The Rasmus on suhteliselt talutav. Tegelikult olen kuulanud ainult kahte lugu. :D Elagu Youtube!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik