Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Ülikooliga on OK ja ma ei pabista enam, sest saan hakkama! :)
Ootan juba uut semestrit. Lubasin endale, et hakkan korralikult loengutes käima. :) Vahel peab millegi nimel pingutama ka ja endale antud lubadusi lihtsalt peab täitma.

Näiteks see, et homme ma saadan kõik kuradile ja istun suurema osa päevast koos konspektiga vannis. Teisipäeval lähen järeleksamile ja teen selle hullult hästi, sest alla B ei ole mõtekas. ^^

Sõbrad on kuidagi nii kaugeks jäänud. Tegelikult ma ei igatsegi hetkel pidevat suhtlemist ja pidu. Vist. Pärast sessi lõppu peaks midagi tegema. Näiteks ühise Starcrafti või lihtsalt mingi kohvipidu. :D

Laupäeval rokiklubisse minekust ei tulnud midagi välja. Olin lõpuks liiga surnud ja muidugi taipasin kella vaadata liiga hilja. :( Eks tuleb kannatada järgmise korrani, et Langenut näha. Ohwell, alati võiks hullem olla. Laupäeva oli üldse naljakas. Emaga veetsin aega ja pärast Ukuga.

Kõik on hetkel kummaliselt hästi. Tegelikult ma salamisi kardan, et homne ei ole enam nii lilleline.

Lugesin enne tsitaate armastusest.

"Üks sõna vabastab meid kõiki elu raskustest ja valust: see sõna on armastus." Sophokles

Suur osa tsitaatidest oli mulle lausa vastumeelsed. Praktiliselt kõigel on juures mingi religiooni lehk. Mul on endiselt villand usust ja maniakaalsetest usklikest. Olen ilmselt liiga hipi, et end tõsisemalt mõne religiooniga siduda.

Fail blog



Head ööd!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik