Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Pärast hommikust eksamit hakkas tuju järjest tõsuma. Ma väga loodan, et tegin selle ikka ära. Lugesin mitu korda vastused üle ja parandasin korduvalt. Olin suutnud kirjutada, et vokaalid jagunevad täishäälikuteks ja kaashäälikuteks. Muidu ei olnudki vist väga jube, sest ma olin päris korralikult õppinud. Kirja panin ainult fakte (loodevasti ikka õigeid). Võõrsõnu kasutasin ka palju. See peaks õppejõule meeldima. ^^ Äkki hakkab veel arvama, et olen tegelikult natukene tark ka. Lolz.

Praegu on mul homse eksami konspekt pooleli. Tegelikult otsustasin lausa, et ma ei hakkagi ennast selle lõpetamisega vaevama. Korra sai juba kõik korralikult konspekteeritud. Muidugi õnnestus mul kogu töö ja vaev kustutada. Piirdungi lihtsalt õppejõudude koostatud konspektide lugemise ja antud teemadel mõtisklemisega. Ilmselt saabki nii parima tulemuse antud hetkel. Tegelikult ei paku mulle vähimalgi määral huvi ammu surnud kirjanike elulood ja tegemised. Oleks need vähemalt intrigeerivad... kõik on kuidagi lamedalt ja igavalt kirjutatud. Paraku puudub hetkel ka motivatsioon Wikipedia kasutamiseks.

Reedel on Rokiklubis väike kontsert. Sins of Goners esineb. Polegi seni laivis kuulnud.

Ideeliselt on mul homme trummid. Vaatab veel... kui pärast tihedat päeva veel elus püsin.

4h und päeval oli kasulik.

Nii, sain vahepeal oma meelelahutusliku kurtmise/möla tehtud. Jätkan õppimist.

Jõudsin õppimisega lõpule. :)

Guns N' Roses - Chinese Democrasy

Cause it would take a lot more time than you
Have got more masturbation
Even with your iron fist
More than you got to rule the nation
When all we've got is precious time
More than you've got to fool the nation
But all I got is precious time


Ilmselt olen varem ka maininud, et Guns n' Roses on geniaalne. Viimane album oli 5+

Äratuskell heliseb 9.00. :) 8.00 ärgates saaksin rohkem kohvi juua ja konspekti lugema... pigem vaatan ilusaid unenägusid kassidest. :D
Hetkel tunnen ennast häirivalt ensekindlalt. Peaksin pabistama, sest nagunii on eksamis nämedas küsimused. Ohwell. Selleks on mul eksami ajal aega... Et siis reedel Rokiklubisse.

Mmm, külmikus on jätkuvalt purk energiajooki. Hommikul koos kohviga sisse ja eksamile.

Head ööd!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik