Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Homme on Tõrvas kontsert. Õhtul saab selle kohta natukene rohkem teada. ^^ Teoorias võiks isegi minna ja vaadata neid üleskiidetud bände... kui leian mugava viisi liikumiseks. Buss ei ole võimalus. (:

Käisin täna trumme mängimas. It was fun! ^^ Mingi aeg kulus niisama mölisemisele. Lõikasin eile paberiga sõrme ja trummipulka oli valus hoida. Kevin andis plaastri. :D Ohjah, mina ja paber ei sobi kokku... avastasin enne, et olen suutnud enda peopesa ka kati teha.

Mõned trummarid on eriliselt lahedad. Portnoy, näiteks. :P Tahaks teda kunagi päriselt ka näha... Mmmm. Üldse, trummarid on lahedad.

Otsustasin, et hakkan laupäeval eksamiteks õppima ja siis teisipäeval olen ilgelt tark ja ilus. ^^

Ukul on arvutis mingi hulk HRLi pilte... Mõnele olen isegi mina eksinud. (:

Mul on peaaegu 60cm juukseid! O.o

Homme tuleb kannatada Miko korraldatavat Dragonit Urus (Loe: Lilles). Laupäeval tõmblen kõigi eelduste kohaselt maale... kui veel reedel kuidagi Tõrvas ka saaks käidud. Lolzorz. Mingi peotuju on viimasel ajal.

Väljas on faking külm. :/

Leff-leff.
Hakkan nüüd midagi mängima... Sims 2 on siin arvutis parema graafikaga. :P

OMFG. Miko parandas Uku grammatikat... VALESTI. :H

1 kommentaari:

Olen nõus, Portnoy on väga lahe (:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik