Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Sic!

Sain täna 360.- trahvi.
Bussi tuli kontroll ja mul ei olnud üliõpilaspiletit. Esimest korda elus sain trahvi. Suht haige, sest tavaliselt pääsetakse esimesel korral hoiatusega või väha palju väiksema trahviga. Ilmselt ma lihtsalt ei meeldinud kontrollile.

Olen pahur ja natuke pettunud.
Tegelikult ma ei tunne ennast eriti süüdi, sest ISIC-kaart jäi automaati ja mul ei olnud kusagilt uut nii kiirelt võtta. Ohwell. Oleksin siis pidanud endale lisaks üliõpilasele mõeldud piletile ostma täispileteid? See on nagu "natuke" kallis. Suht masendav. Pealegi, miks peab ID-piletiga koos esitama mingeid muid asju. Kas ei peaks mitte ID kaart olema piisav?

Et siis 6 trahviühikut.
Miks ei ole kergendavaks asjaoluks eelnevate sarnaste juhtumine puudumine? Mõmm küll! Ja ma ei viitsi hakata Taru Maakohtusse selle jama pärast ronima.

Vett ei joo ja jala ei käi. Lol.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik