Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Mingi kõikumine masenduse piirimail on. Suht häirivaks hakkab juba kiskuma. Ema andis mingid vitamiinid... need peaksid teoorias meeleolu tõstma. Asi on ilmselt sessis ja selles, et ma ei ole vaevunud mingit mõtekat eneseväljendusviisi otsima. Pingelangust vaja, noh. Teoorias oleksid nagu trummid... aga nagu ei ole ka. Ah, ma ei tea. Tegelikult tahaks kodus rahulikult toksida. Ei peaks mõtlema sellele, et mul on korraga ainult 2h... siis oleks võimalik lasta 24/7.

Lugemiseks ka ei ole aega olnud. Õigemini, tegelen usuteaduste eksamiks õppimisega ja loen lisaks sealsele kirjandusele ka mütoloogiast. Zeus ja tema armukesed on ikka päris sürr teema.

Täna pakin oma 3 asja kokku ja põrutan maale. Seal on vaikus ja rahu. Netti ja msn ka ei ole, õnneks. Ma peaks midagi msni osas tegema... liiga kiuslik ahvatlus. :P

Tegelikult peaksin enne maale minekut arvutisse tekitama ~20 GB vaba ruumi. Ilmselt läheb jälle mingi hulk muusikat... algul oli seda ~30GB nüüd veel ~20 alles. Tegelikult võiks arvutis rohkem ruumi olla... Ohwell.

Avastasin natuke aega tagasi, et mu fotokas on surnud! Nagu, mitte midagi ta ei tee! *Ahastus* Kui ma homseks midagi välja ei nuputa lähen esmaspäeval phptopointi. Äkki nad oskavad midagi tarka öelda... tahaks nagu maal pilte teha vms. Deem...

Hmm, peaks vist maale minnes läpaka kaasa võtma. Samas, sealses lauaaks on mul Nox ja Starcraft peaks ka olema. :P Simsist on mõneks ajaks villand...

Elu peab ekstreemsemaks muutma. Peaks mingi plaani lausa tegema... ^^

Suvel on plaanis minna Venemaale. Kui just midagi väga põhjalikult nässu ei lähe.

Just! on surnud! :D Olen elu jooksul vist ühe pilte sirvinud. :P Ostnud ei ole ise kunagi... Aga Cosmopolitan on küll täitsa tore. Nagu Miki Hiir... hea meelelahutus. :P
Nüüd hakkan pakkima ja 17.30 läheb buss. :)

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik