Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Viimasel ajal on kõik mu unenäod sisaldanud muusikat ja/või muusikuid. Tänane unenägu sisaldas kahtlaseid soenguid (eest siiliks ja tagant pikad juuksed). Üks sellise soenguga tüüp rääkis midagi Roy nimelisest tegelasest. Well. Spuuki.

Täna on 2 tundi trumme. See võiks seletada minu unenägusid (kuigi seal ei ole mitte ühtegi Kevinit). :D Peaksingi hakkama harjutusmatil toksima.

Mul ei ole viimasel ajal olnud viitsimist lugeda. See on imelik, sest tavaliselt loen 3-4 raamatut kuus. Praegusel hetkel saan vaevu esimese läbi.

Annely Peebo ja Marko Matvere on võrratud.


Hamlet: "Hea kükk siis; järgne sellele isandale ja vaata, et sa teda järele ei ahvi."

"Hamlet" on jätkuvalt hea. Tekitab tahtmise tagasi kooli minna. :( Me tegime lausa näidendi sellest... Kersti, Karin, Katrin, mina. Lõbus oli. Õnneks või õnnetuseks ei ületanud miski Raxi Julia rollis. :D Olid need vast naljakad ajad. :D

Rahu on jätkuvalt üks lemmikuid. Suudan sellega inimesi ajda hulluks... õnneks olen hoidunud avalikes kohtades laulmisest/ümisemisest. *Ohkab vaikselt* Ruja DVD võis juba ilmuda. Evelin Pang suutis seda minu arvates palju paremini esitada. :)

Lõbus muusika Jaapanist. Selleni jõudsin kuidagi Liisa abiga. Voh! Väga mõnus kuulata... Kuigi nende DJ ei ole eriti khuul. Pigem lõng keelpilliga. Yeah.


Lõpetuseks lihtsalt peab olema midagi head. KISS.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik