Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Sleeping sun saab alustama minu tänast virisemist.

Tunnetuse KT tulemused ei ole jätkuvalt üleval. Epic fail, ilmselt. Tahaks ikkagi kindel olla. Teadmatus ajab vaikselt närvi. He-he. Nerves. :P

Olen neljapäevast saadik vahelduva eduga teinud "Loova õppimise" lõputööd. Nagu, mul on juge. Millestki enam aru ei saa. Mnjh, kainelt seda ainet ei kirjuta. :H Samas vaimus jätkates tuleb teha väike trip poodi. Ma pean selle faking jama esmaspäevaks esitama. Saaks ühe aine kaelast ära. Reeded oleksid siis ainult kaheni! ^^

Ever dream järgmiseks. Jah, täna saab siin olema palju muusikat. Mul on jälle Nightwish meeldima hakanud (mõistagi vanem versioon heast asjast).

Clio ema peaks mulle täna helistama ja hunniku tähtsaid küsimusi esitama. Ilmselt sõltub minu vastustest Clio saabumine mängule. Well, peaks korralik olema ja mõistlike vastuseid andma. Me ei ole nii kurjad, ausalt! ^^

Üldse, homme on piiksukas. Lubatakse kohutavat ilma. :( Minule ei tohiks see eriliseks probleemiks osutuda. Panen lihtsalt mantli peale ja alla hunnik mõnusaid riideid. Kampsun ka, näiteks. :P Maalingud jäävad sellel korral vist ära, sest vikati ja nahaga ei sobi kuldne. Kohe üldse ei taha sobida. Teist kostüümi kasutada ei saa, sest ilm imeb lurinal. Esmalt peaks jääma kuivaks ja terveks. Alles siis tulevad pisiasjad seoses mänguga. Yeah. Erinevalt mõnedes ei ole minul vaheaega.

Nii. Ma pean leidma sobiva koti. Soovitatavalt musta värvi ja minu kostüümiga sobiva. Tegelikult on mul üks mõte olemas. Võtan oma vana koti ja panen sinna hunniku neete. :P Siis oleks lisaks vikatile relvaks ka kott. :P Kuigi seda ma *vist* kasutada ei tohiks. :P So, phun.

I wish I had an angel for one moment of love. ;) Veel nostalgiat. Peaaegu 2 aastat ei kuulanud vahepeal. Nüüd siis tagasi vana ja hea muusika juures. Ärge mitte lootkegi, et KISSist loobun. :P KISS on ja jääb.

Näitasin just Mikole Naistepäeva Kivilinnas. :D Ta millegi pärast eeldas, et olin sellel ajal koolis. :H Ei olnud. Koolis toimuvad üritused on enamasti suht jurad ja mul on ajaga pareamtki teha. :P

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik