Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Täna oli tunnetuses töö. Keeruline. Võõrsõnu liiga palju. Juhe jooksis selle jura peale korralikult kokku. Pärast veel Die ja Lummiga sööma. Teeme kooli. Õpetajad rollimängurid. :P

Nüüd olen päris pikalt rolle kirjutanud novembris toimuvaks larbiks. Juhe on päris korralikult koos. Päris väsitav on kirjutamine. Kunagi saab Uku reaktsiooni. XD Ma päris ootan seda... Kalmusaar võib päris põnevaks osutuda. :) Minu tegelase loomine on nii kaugel, et kondid olemas. Varsti tuleb ülejäänud osa. :P
Väsinud olen. Juhe koos.

Kunagi õhtul ootab MTG mängimine. Tanel kavatseb osta hunniku Time Spiral kaarte. Mina ärin temalt Slverid endale. :P

*Haigutab* Miko tuleb ka piiksukale. Meil on nekromant, tulemaag, ravitseja ja võitlev maag. Phun.

Rõve uni. Lähen parem magama.
Head ööd.
10.15 loengusse. Hellyeah.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik