Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Täna lähen maale... kui olen piisavalt ärganud, et mitte uuesti uinuda. :P

Clio andis mulle eile lingi mängule. Unustasin ennast mängima... häbi on lausa. XD Monster's Den. Seda jura mängisingi poole ööni. Ohwell. Level 6 on mu tegelased.

Päike! Nagu, mul on mõtet fotokat kaasa vedada. Päike! Mul on lootust mõnusa valgusega pilte teha. Päike!

Mati võtan ka kaasa. Hea toksida bussis. XD

Imelikult hea tuju on.
Ahjaa. Palju naljakaid unenägusid oli ka. Näiteks larbist. Mingi Curu korraldatud mäng vist oli... või oli Mona korraldatud? Kurat seda teab! Inimesi oli igatahes piisavalt ja mitu tundmatut nägu oli ka. :D Oh, saaks ometi unenägudesse jäädagi. Küll oleks hea. :P Tegelikult on reaalsus ka päris lõbus. Mul on 101 asja teha ja 102 nalja kuulda.

Nüüd olen uhke goblinite omanik ka. W00t.
Ah, panen ennast valmis ja hakkan vist liikuma. SÜGIS!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik