Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Mõtlesin õhtul, et võiks midagi ebatavalist teha... jõudsin D&D korraldamiseni. Pärast mõningast mõtisklemist meenus pooleli olev maailm... siis meenus arvutis olev kaust sellel teemal (suva, et tegu pidanuks olema jutuga). :P Vot. Kokkuvõtteks võib öelda, et ühel ilusal päeval saab minust DM. Vaja veel ideid koguda ja maailma "ümaramaks" kõpitseda.
Oligi vaja pisikest projekti päris endale. Vähemalt ei ole maailmaga tegeledes tunnetuspsühholoogias nii igav, loodetavasti. Rääkisin enne Ukuga ja tema oli hiiglama õnnelik, et saab lõpuks mängida.
Mis ma siin ikka sogan sellel teemal. Eks aeg näitab!

19 kuud! Nagu, 19 kuud!!!

Curuniri korraldatavale larbile regasin ennast ka ära. Elizabeth I saab olema kohal! ^^ Loodetavasti jõuab sellele mängule ka minu kroon! :P Nii tahaks juba mängu! 83 päeva veel?

Viljandis tuleb ka piiksukas. Mul on kaitsevägi (ühest inimeset koosnev) ja õpilane. xD Ravitsejat õpetav nekromant... Maailm muutub aina veidramaks! Järgmiseks hakkavad ebasurnud tangot tantsima ja inimesi ravitsema.

Carry on

Vaatasin eilme magic.ee lehel ringi ja olen ahastuses. Sliverid on kallid! Nii kuradi kallid ja ma tahan oma pakki täiendada! Võlukambrit Tartus enam ei ole ja Tallinnas vist ka ei ole kaarte saadaval. Tuleks tellida... haruldasemaid kaarte (mis mulle samuti kuluksid ära) tuleks tellida USAst. Tuleb oodata rikkaks saamist!


Sliverid on hästi koleda välimusega elukad... mis on nende ainsaks miinuseks! :P Minu praegune pakk on ülimalt võimekas ja kui sinna mõned kaartid juurde lisada!!! :D Tüüpiline nolifer, raisk!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik