Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Mul oli kaks tundi psühholoogiat. Täiesti sooda olen nüüd. Pidime rääkima esimesest armumisest. Imelik, et mõned armusid alles põhikoolis või veelgi hiljem. Olen jah üks imelik laps ja armusin lasteaias. :P Voh. Eriline olen nüüd. XD Agajah, ma armun üldse suhteliselt lihtsalt. Armastama hakkaime on juba hoopis teine teema. See eeldab mingit motivatsiooni ja teatavasti olen laiskus kuubis. Yay. Vähemalt ei ole konkurentsi karta. :D

Hetkel passin Kaubamajas. Ootan, et Kevin tuleks. Ta läheb Valka ja mina kasutan seda julmalt ära. :P Saan maale. :D Eriti kuri mina. Yeah!

Homme on LARP. Võtan maalt hunniku asju. Kampsuni, pähklid ja sooja teki. Magamiskotile ma koju järele minema ei hakka. Aega ei ole enam. Tekk on ka hea. Näebi õigem välja.

Vahur on naljakas. Tal olid eile sarved. :D

Mort ja Terry jõudsid ka tagasi Eesrisse ja vahepeal sai isegi Dragonit. Pea on mitu päeva vahelduva eduga valutanud. Suht häiriv.
Aka andis ikkagi eile halva mõtte. Nano. Peaks tõesti osalema. Mul tekkis täna psühholoogias lausa idee loo jaoks. :D Väga sürr ja perversne, muideks.

Trummid on jätkuvalt kirg.
PS. Ma sain Kaubamajas sooja saia! Nämmu! Ma ei viitsinud hommikul kodus süüa teha. Laiskus. :P

Okei, kaon nüüd. Kevin peaks ka varsti jõudma.
Have fun!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik