Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Täitsa lõpp. Mul on paha tuju.
Kõigest ja kõigist on täiesti suva. Kuhugile hästi kaugele tahaks minna ja mõnda aega mitte Tartus passida. Lähengi maale. Kahjuks on laupäeval LARP ja ma pean sinna jõudma. Tahan ka, muideks. Mul on chill tegelane. Heran. Vennas on mul ka... aga see on juba teine teema.

Rääkisin just Akaga. Vestlused temaga on alati inspireerivad. Ta andis mulle halva mõtte. NanoWrimo, nimelt. Mõtlengi siin, et kas viitsin hakaat midagi kirjutama. 50 000 sõna on päris palju tegelikult ja mul ei ole hetkel ühtegi head mõtet. Muidugi võiks ideid tekitada ja saaks masekast ka lahti. Well, mul on veel aega mõelda.
Trummidesse olen kõrvuni armunud. Okei, keda see peaks üllatama? Täna oli 2 tundi. Otsustasin, et novembris võiks jälle 2 tundi nädalas teha. Lõbus ja kasulik. Voh!

Täna oli Urus veits MTG mängimist. Igav, raisk. Mul ei olnud mingit tuju seal passida. Parema meelega oleks kusagil lugenud vms. Inimesi oli ka liiga palju. Jaa. Ma tunnistan, et vahel viskab inimestest üle.

Simsi ka ei viitsinud lõpuks mängida. Ühel hetkel saab igast asjast villand. Minul sai Urus ametlikult villand mängimisest. Muidugi koju jõudes kuulasin head muusikat ja mingil hetkel võtsin läpaka välja... mõistagi hakkasin JÄLLE mängima. Masendav, raisk.

GC on detsembris. Võiks minna isegi. Bändid on päris head ja hind ei ole ka kõige hullem. Mõtlemine-mõtlemine-mõtlemine. Leiaks veel mingi mooduse normaalselt sinna ja tagasi liikumiseks. Agajah, seda on vist hetkel natuke palju tahetud. Kuigi asja üle tasub natuke pikemalt mõelda.

Joy-joy-joy. Elagu laulvad kassid ja muud imelikud loomad.

Siil udus. Tänapäeval peaks selle pealkirjaks olema "Siil sudus".

Ha-ha. Mase ajab naerma.
Elu on sitaks lill, raisk.
Näe, vanduma võtab lausa.

1 kommentaari:

Tulge jah Gc-le, kohe päris mitmekesi (:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik