Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Tänane on olnud FAIL.

1) Nägin öösel väga häirivat unenägu. Mul oli käes auk ja sealt tuli aeglaselt punast tarretist meenutavat asja. Teises kohas oli lihtsalt auk (see oli vist õlal). Ma ei julgenud seda vaadata, sest kartsin, et midagi koledat vaatab vastu. Spuuki. Mõned nädalad tagasi oli sarnane unenägu.

2) Üritasin piparkooke teha koos Ukuga. FAIL. Käisin kahes poes ja kummaski ei olnud glasuuri. Well, selle lasin lõpuks Ukul osta. Koju jõudes avastasin, et jahu ei ole... rulli muidugi ka ei leidnud... vormidest rääkimata. Lõpuks kasutasin suvalist pudelit rullina ja jahu asemel toiduõli. Nagu Lummi soovitas. Õli kasutamine oli tegelikult halb mõte, sest piparkoogid tulid koledad. Jaa. Ma saan nüüd kõik ajada õli süüks! Maitsel ei olnu tegelikult väga viga. Üks piparkook on praeguseni köögis (kass, noh) ja ootab söömist.

3) Uku on minu peale pahane. Ma ei viitsinud temaga tegeleda, sest tahtsin niisama kooberdada ringi. FAIL. Pärast oli pahur kui temaga tegeleda üritasin. Mehed... Ei saa meestega ja ei saa ka ilma. :D

4) Kaarte ei saanud. Uku tellis ära ja ei vaevunud homseni ootama. Suva. Elan ka ilma ära.

5) Eksami kukkusin läbi. Õnneks! Jaanuaris uuele katsele. ;)

6) Järgmine nädal on ajusurm.
Esmaspäev - tunnetuses KT
Teisipäev - eksam
Kolmapäev - eksam
Oleks pidanud midagi sessiks ka jätma. :D

7) Koer on ka surnud. FAIL (okei, sellel korral panin lihtsalt niisama FAIL lõppu... ja mulle meeldib Caps Lock ^^)

Rohkem nummerdada ei viitsi. Laisk ja nõme olen. Täna kulutasin kogu raha piparkookidele ja allergiarohud jätsin ostmata. ^^ Kui piisavalt avastan saan punase nina ja olen nagu Rudolf. ^^

Lummi räägib maksa praadimisest ja vere joomisest. O.o Kõik on minust kurjemad. XD

Ahjaa. Ma sain süsti laupäeval. Gripp peaks minust sellel aastal mööda minema... järgmisel saan topelt.

Fotokas on jälle paras hulk ilusaid pilte. Kunagi (kauges?) tulevikus jagan.

Mindfreak on lahe. Enne uinumist vaatan jälle ühe osa. ^^

Nõme tuju on.
Lauda peaks koristama. Seal on kindlasti midagi head. :D Äkki olen jälle kuhugile raha peitnud... *Naiivne*

Ah, mis ma siin ikka juran.
Head õhtut!

2 kommentaari:

Huvitav, miks ma oma eksamihinnet ei tea :/

Mina sain järeleksamile regada. :D Sellest eeldan, et kukkusin läbi. :P

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik