Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Georde R. R. Martin on VÕRRATU!

Mõnda aega tagasi halasin, et pole kaua midagi head lugenud. Kõik on korras! Hakkasin uuesti Martini loomingut lugema. ^^ Hetkel on käsil "Kuningate heitlus" ja see on võrratu! Armastus esimesest silmapilgust (või loetud reast... või peatükist). <3

Jõulud on. Ha-ha-ha!
Sellel aastal olen jälle üksinda kodus. :) See on omamoodi SUPER, sest minu jaoks ei ole jõuludel kunagi olnud sügavamat tähendust. Kingitusi saab ja see ei ole põhjus jõulude tähistamiseks, vist. Väiksena olidki jõulud ainult kingituste pärast lahedad. Kasutut nänni saada ja jõhkralt palju süüa. Minu arvates peaks olema jõuludel (kui neid tähistada) mingi sügavam mõte ja väärtus. Well, minu jaoks see igatahes puudub. Perega saab ka muul ajal koos olla ning kasutu nänni kinkimiseks ei pea ilmtingimata jõhkralt õgima. :/ Üldse, jõulud peaks olema kristlik püha... õnneks või õnnetuseks ei ole see minu jaoks kunagi religiooniga seotud olnud. Moe pärast võib ju inimestele häid pühi soovida. Paar vaba päeva kulub kõigile ära. :)

Häid pühi! (Eriti neile kelle jaoks on jõuludel ka mingi tähendus).

Jõulude juures on tegelikult üks pisike hea asi ka. Sellel ajal tuleb telekast talutavaid saateid. :D

Criss Angeli vaimustus hakkab vaikselt kaduma. Yayzorz. Esimene hooaeg tahab endiselt vaatamist ja ilmselt võtangi selle lähimal ajal korralikult käsile. Heal mustkunstil ei saa lasta raisku minna. Mingi Angeli teemaline raamat peaks ka kusagil olema. Võiks seda ka kunagi lugeda... Kui "Troonide mäng" ja Pratchett (mida ma veel lugemagi pole hakanud) loetud saavad.

Ja nüüd midagi sporti armatsavatele inimestele :D

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik