Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Saigi raamatukogus käidud. :) Võtsin sellel korral lausa kaks raamatut. "Kuningate heitlus" ja "Koletislik rügement". Pühade ajal on raamatukogu nagunii suletud ja ennast peab päris kenasti selleks ajaks valmistama ette. Filmide varumisega tegelen ka. Kolm hooaega Mindfreaki + mingid seletused trikkidele + lihtsalt head filmid + naiivne lootus, et telekast tuleb midagi head.

Täna kell 17.00 toimub Lilles jõulupidu! Urglased võiksid kenasti kohale tulla. :)

Hommikul eksamile minnes jalutas tänaval Ott vastu. Inimese naeratamas nägemine teeb kohe südame soojaks ja tuju heaks. Eestlased on minu maitse jaoks liialt mornid ja enesekesksed. Samas, äkki olen hoopis mina liiga rõõmsameelne. Huvitav teooria. Seda peaks kontrollima.

Jõhker uni on. Täna lähen varakult magama ja vaatan ilusaid unenägusid kassidest. ^^ Ilusate meeste vastu ei ole mul ka midagi. Minu teisel poolel vist on... kui tegu ei ole just temaga. Lolz.

Ahjaa. Kristjaniga rääkisim blogidest. Tema arvates on nõme kirjutada hammaste pesemisest ja muudest mõttetutest pisiasjadest päevas. Tegelikult tuli just tahtmine mainida, et täna hommikul pesin hambaid ja õppisin Euroopa ideede ajalugu. Nii, nüüd on mu blogi ametlikult nõme ja mõttetu! :D

Miko peaks varsti Urgu tulema. Ta natuke aega tagasi helistas ja küsis, et kas olen juba kohal. Well, viiei tuleb kaarte mängida. :D Pärast seda jõulupidu ja sealt edasi maale... kasside juurde.

Postituste pealkirjastamine on eriti raske ülesanne.
Nolife, siit ma tulen!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik