Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Trumme täna mängida ei saanud. Pets ja võtmed olid mingil üritusel.

Kooberdasin siis hoopis linnas ja otsisin vanematele lahedat kingitust. Seda ma muiudgi ei leidnud. Täiesti lootusetu on midagi head leida. Kõik on a) saast b) kallis c) kallis saast.

Ühe tähtsa(?) asja sain ikka tehtud. Lasin lõpuks uue ja imeliku T-särgi teha. Uued trummipulgad hankisin ka. Tama on hea.

Haigeks hakkan vist jääma. Õigem oleks ilmselt öelda, et olen juba. :/ Mingil kuramuse kombel olen huulele villi ka hankinud. 1337

elu24 tekitas enne paanikat. Seal oli artikkel naisest kes ei teadnud sünnituseni, et on rase. Tekitas veits paranoiat. :D Sellist üllatust endale küll ei tahaks. Voh!

Homme Pukka/Aakresse minekust ei tule midagi välja. Reedel eksam. Ma ei ole jätkuvalt midagi õppinud. Uimane on olla ja pärast kolme keerulisema sõna lugemist tuleb eriti jõhker uni. :/

Tänaseks suursaavutuseks saab ilmselt lugeda kokkamist. :D Ei pipardanudki üle. ^^

PS. Civ II on lahe.

3 kommentaari:

mis eksam

Ideede ajalugu. :/

Wait, sa käid euroopa ideede ajaloos?
Mul ei tule ette, et ma sind seal kunagi näinud oleks.
*lõpetas just kordamisküsimustele vastamise ja läheb otse magama-.-*

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik