Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away


See koomusk tuletab meelde ühte igivana FRPGd. :P Seal ei olnud asi õnneks nii äärmuslik. Tegelikult võiks midagi sellist teha D&Ds. :D Mmmmm.

Ilma küsimusteta on raske eksamiks õppida. Mul ei ole aimugi mida eksamis võidakse küsida. :/ Praktiliselt kogu tekst on omamoodi tähtis. Raske on midgai välja jätta ja kõike meelde jätta ei suuda. Vist.

Tegelikult tahtsin oma räpasest saladusest rääkida. :P Nimelt, mulle on Neopets meeldima hakanud. ^^ Omasin mingil hetkel Uku kasutaja ära ja nüüd naudin lollakaid mänge. ^^ Lummi mängib ka neopetsi. :D


Midagi taimetoitlastele. ^^

Nii paljud klassiõed on lapsevanemad juba... või lapsevanemaks saamas. Õudne hakkab.

*Tunneb ennast vanana*

2 kommentaari:

Mina mängin ka! Mu kasutaja on melllu. Lisa mind sõbralisti! :D

Mmh, mul pole aimugi kuidas sõbralisti lisamine käib. :/ Olen vist tänapäevase meelelahutuse jaoks liiga vanaks jäänud.

*Ohkab vaikselt ja üritab hakkama saada*

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik