Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Tühi ja tühine tunne on.

Eile oli täpselt sama paha tuju õhtul. Hommik - mina õnnelik, õhtu - mina õnnetu. Hommik - mina õnnetu, õhtu - mina õnnelik. Tahaks nagu terve päeva ennast õnnelikuna tunda. Uku ütles paar päeva tagasi, et tal on kevadmasendus. Küllap on minulgi sama jura kallal. Mitte midagi ei taha teha ja annaks inimestele niisama peksa. Homme on LARP ja ma tõesti tahan näha kuidas seal hakkama saan oma paha tujuga... kui see raip ära ei lähe enne mängu.

Kondasin täna mööda kaltsukaid ja jahtisin kostüümi. Parimaks leiuks (vähemalt minu arvates) osutus tibukollane kleidike. Alla panen lõigutud teksad ja peakski OK olema. Uku üritas mulle mingit eriti koledat kampsunit soovitada.

Jõhkralt väsinud olen inimestest ja elust üldse. Peaks leidma hea viisi puhkuseks. Maale minek ei ole võimalus. See oleks lebo... aga mul on midagi teistsugust vaja. Mingi hea kontsert või lihtsalt hea pidu. Mmm. Hetkel ma loodangi sellele, et pärast mängu läheb elu lilleks ära.

Aastavahetused on tavaliselt seiklusterohked. :P Elva või toidumürgitus või midagi muud lille.
Mul on mingi kahtlane soov tarbida head punast veini. O.o
Ohmõmm. Karsklusest kui sellisest on igatahes mõneks ajaks villand. Vahel võiks endale elupõletamist ja nõme olemist ka lubada. Olen ainult 20 ja suurem osa elust peaks olema veel ees...

Sex, drums & Rock n' Roll!

Öösel lugesin inimeste blogisid. Võõraks olete jäänud...

Mul on homseks hea roll. Tuleb ennast veel vaimselt valmistada ette. Kuninganna Elizabeth I Dimesioonis. Ilmselt loen veel Wikipediast Elizabethi elulugu ja katsun muidu ka jõuda asjade osas otsusele.

Elu jätkub KISSi kuulates.

Suva on hea. ^^ Tegi virtuaalselt hästi palju pai ja on nüüd toredalt meelelahutuslik.
Reklaam:
Paitamine: 25.50
Unelaulud: 255.90
Alkoholitorrentite otsimine: 857.30
Küberseks: 13.25
Raha ära andmine: 70 dollarit
Windowsi parandamine: 444.15/h
Halbade filmide vaatamine: 10.00/min
Halbade filmide kommenteerimine: -5.00/min

Tegemist on Suva poolt pakutavate teenustega. :D

PS. Kuum vesi teeb tuju heaks. *Uimane pomin*

1 kommentaari:

Anonüümne ütles ... 12:47 AM  

I didn't notice, but it some of these many people have been feeling in the method. Working these different muscle groups is what amino acid important for preventing muscle order to do p90x videos loss and boosting immunity from overtraining. Keep your - Sure, you get plenty of vitamins and minerals from Shakeology. Don't be surprised if you struggle to eat results in 50 percent less glycogen stored in the
muscle.

my web-site; homepage

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik