Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Silmaarst ütles, et mu nägemine ei ole halvemaks läinud. Uusi prille ei saanud, õnneks. Tegelikult on praegused suhteliselt OK... lihtsalt lugeda ei saa ja arvutis olemine ka veits nõme.

Lugesin hommikul kuueni raamatut. Täna kavatsen veel lugemise lõpetada ja järgmise kallale asuda. Peaks ennast raamatukogus järjekorda panema... Hommikul uurin selle kohta natukene ja loodan varsti järgmist osa hakata lugema. "Kuningate heitlus" on võrratu.

Kohutavalt väsinud olen. Just vaim on väsinud ja nõuab puhkust... keha ei taha seda anda. Ma ei taha enam mõelda. Liigne mõtlemine ongi kõigi probleemide alus.

KISS on jätkuvalt hea. Ema ostis mulle 2 plaati täna. ^^

Neetud, pidin ma päeval magama. Nüüd istun jälle hommikuni üleval ja tegelen tobedate pisiasjadega. HOMMi mängin, näiteks.

I wanna rock and roll all nite and party every day

Homme lähen larbi jaoks kostüümi otsima. Lõbus. Parema meelega läheks Tartust minema ja tuleks võimalikult kauges tulevikus tagasi. Tegelikult tahaks üldse Eestist mingiks ajaks ära. Ohwell.

Head ööd.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik