Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Criss Angel lasi ennast pooleks saagida. See on lahe. Mul on esimene ja teine hooaeg juba vaadatud. Varsti peaks kolmandaga alustama... neljas peaks ka tulema. :D

Neljapäeval oli eksam. Loodetavast on tulemuseks F. Tahan järeleksamile! Mul on vaja võimalikult head tulemust... *Paanika jne*

Täna on Dani-Mialee LARP kesklinnas. Ma ei viitsi sinna minna. Aega ka eriti ei ole. Well, käin korraks kohal ja jätkan siis tegemistega. 16.00 on korvpall! Sellest ma ilma jääda ei kavatse! Go Rock! :D

*Bla-bla-bla*
Miks ma üldse blogi kirjutan? See on ju nii mõttetu. :D Nagunii olen ise enda kõige suurem fänn ja blogi loen ka ise kõige sagedamalt. :D

Tuju on jõhkralt hea.
Uued kõrvaklapid. Nüüd hakkan jälle tänaval muusikat kuulama. Mmm. Hea muusika. Guns n' Roses! Mul on kõige uuem album olemas. Päris mõnus. Mudvayne lasi ka uue albumi vahepeal välja... päris hea. Samas, mida muud nii kõvalt bändilt ikka oodata. :P

Ei viitsi. Ise ka ei tea mida.

Haha! Liiga palju Tanheiserit. :D

Dragonit tahaks.

Veini tahaks ka. Head veini. Mmmm...

Varsti on jõulud. Palju head toitu ja tuttavaid nägusid. :D Sellel aastal olen jõulude ajal maal peidus. :D Panen näiteks kuuske põlema... jälle... aga sellel teemal ei ole vaja hetkel pikemalt peatuda.

Tegelen juba põgenemise ajaks filmide ja muusika kogumisega. Ennast peab korralikult valmistama ette... tsivilisatsioon jääb kaugele ja nett ka. :D
Liiga palju naerunägusid. :D

Head ööd! :D
PS. Ma olen vist kaine. Tegelikult ka.

1 kommentaari:

Anonüümne ütles ... 11:38 AM  

Sul on ikka üks suur blogifänn olemas!

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik