Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Jätkuvalt liigub elu muusikalide ja õppimise lainel. Neljapäeval eksam ja ma PEAN selleks päris palju õppima. Keegi hea inimene võiks minu eest leida küsimustele vastused ja siis ma saaksin lihtsalt lugeda ja meelde jätta. Õnnetuseks ei ole seni ütlegi vabatahtliku leidnud. Ohwell. Eks peab ikka kõik ise tegema. :D

Starlight Express on SUPER muusikal. Saaks kusagilt filmina ka veel... See peaks asjast natuke aimu andma. Ma ei kujuta ettegi ilma muusika ja muusikalideta elu. Liiga hirmus! See on isegi parem näide muusikalist.

Lähimal ajal on plaanis hakata õppima saksa keelt. Vahepeal oli mõte, et võiks võtta mingi koolist väljaspool oleva kursuse ja siis koolis ka veel. Mmmm... Ilmselt olekski nii parimad tulemused. Nagunii on mul mingit keelt vaja õppida... ühendaks siis meeldiva kasulikuga. :P Saaksin ka lõpuks Rammsteini ja Ich Trojet kuulata normaalselt. :D

Magic the Gathering on sürr. Sõltuvust tekitav tobe mäng! :/ Mul on HUNNIK kaarte ja reaalselt kasutan korraga väga väikest osa. Tähendab, täna muutsin veits pakke ja nüüd oman nelja head ja töötavat pakki. Ülejäänud kaartid vedelevad niisama ning ilmselt ootavad paremaid päevi, et saaks ka pakkidesse ronida.

Tim Meadows Marijuana Warning. Lolz. Aka annab vahel päris huvitavaid linke. Sellel korral ei ole tegu imeliku muusikaga. :D

The iPod Human. Üks kõige jubedamaid asju mida endale hakida. Clio tahaks endale sellist magamistuppa... kaunistuseks. Kui nüüd mõtlema hakata (mida ma sellistel puhkudel ÕNNEKS enamasti ei tee) võiks isegi ilusa välimusega ja hea häälega ipod Human täitsa olla. :D

"Ilus" mees tantsib täiesti hirmuäratavalt. Lummi pakkus välja, et võiks ka hakata tantsimisega tegelema. Hmm. Spuuki. Mina ja tantsimine ei sobi väga hästi kokku. Jooga ka mitte.... see on lihtsalt õudne. Käisin kunagi koos Kerstiga korra. Täielik õudus ja tüütus.

Larry Niveni "Rõngasplaneet" on minu jaoks totaalne FAIL! 175 lk loetud ja ei midagi huvitavat. Ma olen seda mitu nädalat vahelduva eduga lugenud ja ootan, et asi põnevaks läheks. Oeh! Üks nii kiidetud raamat ei saa ju täielk saast olla. Eks?

Geniaalne video Priistilt.

Lähen nüüd raamatukokku ja Urgu.

Elu on üks paras mülgas.

3 kommentaari:

Larry Niveni rõngasplaneet ON SAAST
!
Kirjeldamatult Eepiline SAAST.
Rõngasplaneedi iga eksemplari koht on "Batman ja Robini" filmi kõrval ahjus fekaalidega kaetult tuhastuda, või siis oleks, kui see liiga leebe ei oleks.
Ahju!

Autor on selle kommentaari eemaldanud.

Keegi soovib ehk selle "saasta" mulle maha müüa?

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik