Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Tänane on sühteliselt masendavaks osutunud.
Hakkasin hommikul kooli minema ja sain meeletu peavalu. Istusingi siis "Urus" ja ootasin hullema möödumist. Mõistagi hakkasin sellel ajal märkama, et kohapeal valitseb paras segadus. Mingid kärsad olid seinalt võtnud pildi ja kägardanud kokku. Asjade hullemaks tegemiseks oli lisatud korralik kogus kahepoolset teipi. Tõprad. Monopoly oli lihtsalt laiali. Eesti mängu tükke oli ka suhteliselt põnevates kohtades. Veekeetjale olid vahepeal üldse jalad kasvanud... isegi tee oli kadunud!

Märksa positiivsem on see, et täna oli tähtpäev. Päris korralik aeg on juba koos oldud. ;) Pärast vahepealset riidu on kohe uus säde! :D

Vahuriga on korduvalt räägitud MVO-ga liitumisest. Ma lihtsalt pean ennast käsile võtma, sest asi huvitab. Väga huvitab...
"Saatanlik Piibel" on mul ka. Oh õnne ja rõõmu! :)
"Saatan ilma maskita" oli šokk. Heas mõttes. :)

Millised on sinu muljed Saatanlikust Piiblist? Esimese asjana tuli meelde esimene lugemine. Kuidas käskudeni jõudsin... ma olin šokeeritud, sest need on nii lihtsad ja loogilised. See pani omakorda mõtlema, et kuidas saavad kõik kristlikud käsud olla kellegi jaoks nii loomulikud... lõpuks on kõik mõtlemises kinni. Või selle vältimises, oleneb inimesest ja olukorrast.

Mõned ankeedi küsimused on naljakad... teised jällegi nii tõsised ja sügava alatooniga. Ma ei ole enam kaua sellistel teemadel mõtisklenud. Mul on siiralt hea meel, et Vahur vahel ikka asju meenutab. :) Muidu ootaksin veel mitu aastat.

Poliitilistest kommentaaridest katsun blogis hoiduda. Muidu jääksingi sellel teemal seletama ja ei jõuaks enam midagi tehtud.
Savisaare arvates on Keskerakonna ja Obama poliitika sarnased. Ma ei julgenud artilkit lugemagi hakata. Oleksin ilmselt täna ma ei tea mitmenda šoki ja paha tuju saanud. Ilmselt loen hommikul.

Homme on mul 0 loengut. :* Õhtul "Urus" MTG. Ma ei lähe esimesena kohale, sest enda selliste lollustega vihastamisel ei ole mõtet.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik