Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Neljapäeval on järgmine arvestus. Selleks olen vahelduva eduga õppinud ja peaks asja homme/ülehomme korralikumalt võtma käsile. Selles suhtes, et neljapäeva hommik paistab õppimiseks suht ideaalne aeg olevat. Arvestus on alles 12.15. Voh! Keele omandamine. Lolz.

Täna peaks olema D&D. Ma ei ole selles küll 100% kindel. Well, midagi täna igatahes toimub. Äärmisel juhul tulen pärast seminari koju ja keeran ennast kerra. Uimane on olla. Asi ilmselt ilmas.

Nädalavahetusel käisime emaga Elistveres.

Seal oli suur ja kole piison. :D


Ülimalt nunnu deegu.


Emotsionaale mõmmik.

Lisaks veel päris palju huvitavaid loomi. Kass ka. :D Kass on üldse kõige tähtsam. ^^

*Bla-bla-bla*

4 kommentaari:

Neljapäeval on viimase eesti keele sissejuhatuse loeng. Sa sinna ei plaani minna?

Neljapäeval on ju arvestus. :P Olen ma millestki valesti aru saanud? :|

Mille arvestus?

Samas, äkki sul ongi... Ma ei tea, ma sain küll kirja, mis ütle set on loeng.

Mul on keele omandamises. Ehmatasid mind juba päris ära. :D

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik