Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Täna on teisipäev. Täna on sissejuhatuses suur ja kuri KT. Õppisin eile ja õppisin hommikul. Tegelikult õppisin vahepeal ka. Kuradi võõrsõnad. Õppimise ajal lihtsalt peab ÕS olema kõrval. Vahel lihtsalt on vaja ennast kontrollida.

Eile tekitasin paanikat. Telefon oli maal ja Uku üritas mind kuidagi leida. Lõpuks läksin koju ja ta oli juba seal. :D Täitsa rõõmustav avastus... elule peab vürtsi lisama. ^^

Mul on laual HIIGLASLIK tass kohvi. Peaks selle kuidagi ära lahendama.

Kriipi. Mul on 1h tööni. :P

Täna ongi ainult 4h kooli. 2 esimest tundi teen tööd. Okei, mingi 30 minutit tegelikult. :D Pärast seda on fennougristika... kuhu ma vahepeal ei jõudnud. Trip Värskasse jne... :D

Primus - Too many puppies on geniaalne! Mort oskab igavesti geniaalseid asju leida.

Too many puppies with guns in their hands.
Too many puppies in foreign lands.
Are dressed up sharp in suits of green and
Placed upon the war machine.


Ruja DVD on lõpuks ilmunud ja müügis. ~400.- on PALJU. Vigi-vigi-ving. Torrentit nagunii ei leia kusagilt... Ohjah, tuleb vist lisada väljaminekute hulka.

Ei taha turtsuda! Mul on poole tunniga kulunud 2 pakki taskurätikuid. Roosa Lambi. XD

Lehmapallide teemal võiks edasi mõelda. Dru mõte oli äärmiselt intrigeeriv ja huvitav. Kangelaste teemal peaks ka mõtlema. Mingit motivatsiooni oleks vaja. Üldse, kõigeks on motivatsiooni vaja. :P Kusagilt ei ole teist võtta... laiskust ja kohusetunnet natukene nagu oleks.

Ahjaa. HoMM V on jura. Või ei saa mina mängust aru (mis on isegi tõenäolisem).
Täna ootab mind vähemalt pool tundi Kaubamajas passimist ja ema ootamist. Äge. Äkki paneks roosa seeliku lausa sellel puhul. :D

Nädalavahetusel on Viljandis LARP. Kuhu ma ilmselt ei lähe, sest ilm paha ja kedagi toredat vist ka minemas ei ole. Vaatab veel. Aega on selle kiire asjaga.
Barbar teeb ka mängu... novembri lõpus... lumises Kambjas. Korra olen seal lumisel mängul käinud. Siis oli päris lõbus. Kivinahk ja pooleldi (jää?)hiiglane ja maag ja kamp muidu kahtlaseid tegelasi. Ühte ma mäletan... haldjakõrvadega hakkavad kõrvad külmetama. :D Kuldne Liilia oli tore.

Mul õnnestub ALATI jõuda pealkirjast väga kaugele. :D Imetlusväärne, et kirjandi sain tehtud.

Loen veel materjalid läbi ja hakkan minema.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik