Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Juba ongi mai käes. Homme tulevad Pille ja Kevin siia. Hihi. Ma ei olegi neid enam terve igaviku näinud (okei, see on „natuke“ liialdatud).
Homme toimub Kettamaailma LARP. Siilipere läheb kenasti kohale ja reklaamib teataval määral oma tegevusala (ja siilielu). Voh! Uku oli tubli ja tegi mõlemad „siilid“ kenasti valmis – teipi kulus palju ja vaeva veelgi enam. Ta on tõeliselt tubli! :) Nüüd pean veel seeliku lähemaks lõikama ja sobiva pluusi leidma . Sellega ei tohiks erilisi probleeme tekkida. Olen ju ikkagi naine! :P Palju kasutuid riideid ja ikka virisemine, et midagi mõtekat ei ole. Lolz.

Tekkis küsimus, et kes on Pille ja Kevin? Pille on minu ristiema (jah, ma olen ristitud. Ärge nüüd liiga šokeeritud olge) ja Kevin on ta mees. Voh! Sugulased on.

Väljas sajab vihma. Vihm! Kevad! Enne siiralt lootsin, et tuleb äikest... ei tulnud. Lihtsalt hoovihm ja väga ilus taevas. Nõme on see, et fotokal oli aku tühi ja ma ei saanudki pildistada. :( Aga ma olen juba suur ja kannatan ära. :P Sellist taevast saab sellel suvel kindlasti veel näha!

Hmm. Indrek Hargla „Vabaduse kõrgeim määr“ on mõnus raamat. Mind on selle juures mitmed asjad üllatanud (ja enamus raamatuid seda ei suudaks!). Hargla sõnastus on kohati ärritav... elan üle. :P Kenderiga ei anna võrreldagi. Okei, ma ei ürita kriitikut mängida hetkel... loen enne raamatu lõpuni. ~100 lehekülge veel.

CIV II on hea mäng. Sai seda täna koos Ukuga mängitud.

Ahjaa. Ma sain endale töö. :P Varsti hangin koju trummid ja olen eriti rahulolev isik. :P

Olen juba pikemat aega tahtnud seda pilti blogi lisada. Alati unustan ära. Ohwell. :P

Leff-leff!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik