Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Hakuna matata on laul Lõvikuningast. See laul jääb kummitama ja tekitab tahtmatult hea tuju. Jah, Hakuna Matata!

Täna käisin jälle trumme õppimas. Täna oli minu paariliseks üks kahtlane tibin. Ta uuris igasuguseid kahtlaseid asju... näiteks seda, et kas mul on rate ja mis muusikat ma kuulan ja nii edasi. Ohjah. Huvitatud inimesed on vahel täitsa sürrid. Mulle sattusid kätte eriti imelikud noodid. :P Need tekitasid päris korralikult juhet. Hihi. Homme jälle.

Tahan juba reedet. Siis saab maale. Pragusel ajal on seal ILUS. Ojas on hästi palju vett ja tiik ajab üle (loodetavasti). :) ~10 aastat tagasi juhtus naljakas õnnetus. Kalad lasid tiigist jalga. :D Ma korjasin neid siis kõikjal tiigi ümbrusest kokku ja transportisin tagasi tiiki. Naljakas mälestus. :P

Minu blogi on kuidagi igavaks muutunud. Pole ühtegi sügavmõttelist postitust (sest mõned asjad tuleb jätta ainult endale).

Mmh, peaks hakkama jalgpalliga tegelema... ja ma ei mõtle ise mängimist. Algkoolis sai seda piisavalt. :) Tugitoolisport on ka sport! :P Pärast Kreeka võitu ei ole ma enam jalgpalli vaadanud. Ajab tigedaks. Minust saaks vist hea jalgpallihuligaani (ärge nüüd ometi Eurotripile mõelge). Kuigi Liverpool oli kunagi mu lemmik. Ilusad ajad. :P Jalgpalli teemalised vestlused meenuvad...

Vormelit ka enam ei jälgi. M. Schumacher ju enam ei sõida. Nüüd on mingi Räikonen. Phäh! Vormeli teemadel sai ikka klassivendadega arutletud ja vaieldud. Olid ajad... Nüüd ei ole enam kedagi näinud. Okei, mingil hetkel nägin Tanelit eemalt. Suvel sai vist Karli ka kaugelt nähtud. Ja nüüd tuleb jällegi Venski meelde... tema kirjandus ja Karlussa. xD

Ohjeebus! Ja nüüd hakkasin bioloogiat ja keemiat ja geograafiat tahtma. :P Kui Koppel veel õpetas... Ah, olid ilusad ajad! Ta oli lihtsalt SUPER õpetaja. Põhikool oli ikka mõnusalt lebo. Ma ei kavatse rohkem põhikoolist (hetkel) kirjutada. Sattusin juba niigi hoogu.

Hakuna matata!

1 kommentaari:

Anonüümne ütles ... 8:36 PM  

ööö, böööö

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik