Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Minult nõutakse alati midagi. Vahel on nõudmised põhjendatud ja vahel on need lihtsalt tobedad. Uku nõuab, et eemaldaksin blogist mingi hulga pilte (mis on tema arvates sobimatud). Tegelikult ei meeldi talle üldse minu pilte avalikult näha. See on ju täielik tobedus! Või ei ole? Ah, mis ma siin ikka halan.

Paha on olla. Õlg ikka paistes ja nüüdseks sügelev... nõme vaktsiin. Well, ma ei ole ainus probleemiga inimene. Hetkel tõesti eelistaksin valutavat õlga, sest sügelus on lihtsalt häiriv. Ohjah. See peaks varsti kaduma, sest muidu lähen lihtsalt hulluks.

Hommikul rääkis minuga mitte kõige kainem Mort. Ta rääkis kassidest ja siilidest ja muudest kahtlastest asjadest. Njah. Joobes Mort on kahtlane.

Ukul olid täna Härmasse katsed. Homme ta läheb HTG-sse.

Apohh. Mul on kõigest praegu täiesti ükskõik. Tahan sajusaartele.

Mmh, mul on vaja ilusat fotot Puka Keskkoolist. Miks? Aga vat seda ma teile ei ütle. :P

Sleep...

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik