Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

...imeliku unenäo peale ja ei suuda uuesti magama jääda. See unenägu oli nii segane ja ometi tõivähemalt mingit selgust. Ülejäänud asjad ei olegi nii tähtsad. Ülejäänu lihtsalt... on...?

* Miks mulle meeldivad kassid?
Sest nad on alati olemas. Nad ei eelda, et ennast kellekski teiseks muudaksin. Kassid tahavad lihtsalt natukene tähelepanu ja toitu (muidugi nõuavad nad ka võimalust rahus ja vaikuses olla). Kummaline. Seni olen alati arvanud, et mulle meeldivad kassid ainult sellepärast, et nad on kassid. Koerad mulle ei meeldi, sest nad nõuavad liiga palju tähelepanu. Koeraga PEAB tegelema... samas kass saab ka ilma suurema tähelepanuta kenasti hakkama.

Väsimus... meeletu väsimus...

Joonistasin enne Muumitrolli ja Tuskliku. Nad on ikka nii kuramuse armsad. Ohjah. Mulle meeldivad õnnelikud lõpud (& muinasjutud). I'm just a dreamer! Igatahes, Susan ootab!
=^.^=
Head ööd,
Eve (& Susan).

PS.
HEAD NAISTEPÄEVA, LÕNGAD!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik