Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Hakkab juba kohale jõudma, et sügisest ootab Ülikool. Homme viin veel mingi avalduse vms ära ja ongi kõik. Voh!

Turisas on täitsa naljakas. See link sai antud juba Ukule ja Mortile. Kumbki pole tagasisidet (õnneks?) andnud. Mul on viimasel ajal jälle musikaalne tuju olnud (kuigi kurk haige ja hääl ära). Pealegi, sügisel saan trummidega jätkata! *Õnnelik*

Lähimal ajal on vähemalt kaks head kontserti tulemas. REM ja Queen. Nagu, kaks hiiglamahead bändi! KISS jäi nägemata... aga Queen! Üldse, MUUSIKA!

Kristjanil ja Martinil on täna sünnipäevad. Õnnitlused neile! ^^

Minu kõuts (Tim) sattus vahepeal rebase teele. Kõutsil on hambajäljed ja katkine näolapp. Vaene väike karvapall. :P (Kes teda näinud on arvaksid ilmselt, et räägin hoopis mingist mänguasjast või Snuffist). *Irvitab*

Viirus. Raisk. Vahepeal oli palavik ja nohu. Nüüdseks on ainult köha ja valutav kurk jäänud. Esmaspäevast jälle tööle. Yeah.

Metal. Metal. Metal. Metal.

Bussiga on täitsa muhe vahel (harva) sõita. Kuulasin tunnikese head muusikat ja olin muidu täitsa mullis. :) Maal on ikka meeletult ilus! Tahan juba tagasi... kuigi olin seal paar päeva. Ohwell. Eks igal inimesel peab olama mõni täidetav soov. Ilmselt ootan paar nädalat enne uuesti maale minekut. Tulevad nädalavahetused on kõik hõivatud. Juunior, Mütofest, Jaapan. Jätkuvalt mõtlen, et võiks ühest neist loobuda. Ahmaeitea!

Homme on päikesevarjutus. Seda on mul plaanis jälgida Uru katusel. Pärast tuleb sinna kamp lapsi larpima. xD

PS. Mul on ilus käevõru... hõbedane madu! :)

MUUSIKA!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik