Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Täna ma räägin teile Kullesest. Ärge kartke, tegu ei ole minu uue lemmikloomaga. Tegu on hoopis ühe toreda tibinaga. Kristel-Liis ehk Konnakulles Kuubis.

Tema näol on tegu äärmiselt huvitava isikuga. Ta räägib täiesti süütult oma mänguasjadest (ma parem ei kommenteeri) ja veelgi süütumalt oma tegemistest. Ah, ärge saage valesti aru! Kulles ei ole pervert. Eiriti. Temaga on lihtsalt hea rääkida ja ta on hästi positiivne.

Imelikud naljad (millest keegi peale meie kunagi aru ei saa) ja tobedad kommentaarid. Mmh, ja üks väga ammune rollimäng. Haldjad ja muud imelikud loomad. Hih, olid need vast ajad.

Isver, patran siin Kullesest. *Punastab ja poeb laua alla*

Tahan lõbusat LARPi. Tulemas on Härhapõlvlased... ma tõesti kaalutlen seda. Kallis... aga ilmselt ka seda raha väärt. Ma tõesti ei tea! Tallinn on kaugel ja sõit kallis. Häälega minek oleks üks võimalus... aprillis on ilmad juba soojad. Pealegi, mul oleks turvaline & armas kaaslane hääletamiseks. Kui ta muidugi nõus on. Ohjah. Keeruline.

Vesi. Jah, veest tahtsin ka rääkida. Tahan ujuma ja/või uisutama.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik