Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

"Notre Dame de Paris" on võrratu muusikal. Vaadake!

Väljas on tõeline kevad. Soe, niiske, päikeseline (nüüdseks on päike loojas... aga see ei ole tähtis! Päeval paistis).

Mul on varsti sünnipäev.
Korraldada võiks seda keegi minu asemel. Ürituste korraldamine ei ole kunagi olnud minu lemmikuks. Teoorias võin seda teha... aga mul viskaks liiga kähku üle organiseerimisest. Midagi ma vast ikka teen.
Maale minna ja eelmist aastat korrata? Mmh, see idee on tegelikult hea. Natuke teine seltskond ja ongi khuul üritus. :P Sellel aastal ei hakka Kersti vara hommikul laamendama. :P Õhtul ei tuia kerges joobes inimesed ringi ja süütevedelik on minu !!!
Selles osas peab veel mõtlema.

Täna said saapad tellitud. Jälle. :D

Have fun!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik