Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Mängisin rahulikult HOMMi ja mõtlesin koolist. Õeks õppima minek on minu senise elu kõige hullem sammm. Raisanud olen sellele juba peaaegu 3 kuud. Ja milleks? See ala ei paku mulle midagi. Koolis on 2 õppeainet, mis mulle pakuvad huvi - psühholoogia ja filosoofia. Ökoloogia on ka tore, aga õpetaja on kehva.

Ja nüüd ma ei oska midagi edasi teha. Tähendab, mul on mitu võimalust.
1) Koolis jätkata.
2) Esimene aasta kenasti lõpetada ja siis loobuda.
3) Õppida õeks.

Esimene variant on hetkel kõige ahvatlevam, sest siis saan tegeleda suveni muude asjadega. Näiteks minna tööle ja teenida piisavalt raha, et ka tasulisele kohale pääseda. See võimalus oleks minu arvates antud juhul parim, sest siis ma kaotan ilmselt enda jaoks kõige vähem. Õppida vastumeelseid aineid on kohutav. Mitmes aines on ka väga halvad õpetajad. Ergonoomika on õudne! Timm on Andrejevast palju hullem.

Teine variant on mõistlik. Aga sellega on jällegi üks teine probleem. Ma ei usu, et vanemad nõustuksid maksma tasulise koha eest. Well. Võin ju proovida, aga see ei läheks ilmselt läbi. Ja üldse, ma ilmselt läheksin kevadeks lihtsalt lolliks.

Kolmas variant on minu jaoks esialgu täiesti välistatud. Mul ei ole mingit huvi antud ala vastu. See oleks ilmselt minu enda piinamine. Ma ei ole nii masohhist, vist.

Kõige hullem on see, et mu vanemad saaksid ilmselt loobumise puhul VÄGA vihaseks.

Ah, leiduks ometi kõiki pooli rahuldav võimalus...

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik