Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Eilne D&D oli täielik läbikukkumine. Ma ei ole kunagi varem nii kohutavalt sujunud mängul osalenudki. See rikkus tuju täiesti ära. Igasugune usk heasse Dragonisse on kuhugile kadunud. Paranoia? Sellest tundest, et kõik läheb nihu ei oska ma enam vabaneda. Björk aitab? Ilmselt mitte. "Human Behaviour" võib aidata. Tänu Eyale asusin seda kuulama. Björk on üldse väga lahe. Tema muusika on ERILINE.

Pidime täna maale minema, aga Uku teatas ~pool tundi tagasi, et ei saa. Ma parem ei tee tulevikus plaane, sest nende täitmine ei ole alati minu võimuses. Järelikult pean jätkama ilma konkreetse tegevuskavata. Siis ei tule pettumusi ja ma ei pea oma plaane muutma. Ja nüüd on mul võimalus täna jälle Dragonit mängida.

Vanaema ka korraldab siin kõik selleks, et minu tuju ja enesetunnet hävitada. TAHAN RAHU JA VAIKUST!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik