Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Nüüd on selline lugu, et eetikas tuleb arvestus. :p
Mul puudub konspektide lugemise vastu igasugune huvi. Olen neid korra lugenud. Aga ikkagi! Well. Pean enda sildikese saama kätte. Siis saan ka äge olla ja metallist (või plastikust?) silti kanda rinnas.

Mmmh. Varsti peab praktikumi jaoks riided hankima. Sellega tegelemiseks on veel VÄGA palju aega. Õnneks. Praktika ei ole üldse ahvatlev. Kas selle eest makstakse ka? :p *Yeah, raha nimel edasi. :p*

Lugesin õhtul jälle ühe raamatu läbi. Teist Coelho raamatut ma lugeda vist ei taha. "11 minutit" oli juba liig. Nagu. WTF?! Miks on kõik viimasel ajal minule sattunud raamatud seksist? See hakkab juba imelikuks muutuma. Häiriv on. Midagi pidin veel mainima. Hmmm...

Ilm on kohutavalt ilus. Tegin isegi paar fotot. DAs on nad mul üleval. Peaks miskit siia ka sokutama.

Ilus pilt jääst.

Midagi võiks siin veel seletada. *Mõtleb* Oleks võinud ka osaleda novellide kirjutamisel, aga aega vist ei oleks olnud ja ideid samuti. Ohjah. Viimasel ajal on elu kuidagi kiireks muutunud. Täitsa õudne kohe. Juba on reede! AGA KUHU JÄID KÕIK TEISED PÄEVAD?! Mul on vist miskid augud tekkinud mällu.

Ahjaa. Pildid sain ka kätte! :D Uku on kuramuse geniaalne (ja fotogeeniline). Kui kunagi pildid arvutisse toimetan (ma ei tea kuidas). Võib midagi siiagi eksida. ;)

Pärast kooli tuleb drägon! Pidi juba eile olema, aga jäi tänu minule ära. Mina ei kurda.

Aga nüüd lähen ja olen tubli!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik