Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

*Sirutab ennast ja haigutab.*

Väga uimane on olla. See on ilmselt ilmast tingitud, sest valge lumi lihtsalt tekitab tahtmise ennast kerra keerata ja kuhugile sooja kohta magama jääda. Mul tekkis just soov minna talveunne... aga talvel toimub väga palju huvitavaid asju. Seega, katsetan talveund kunagi tulevikus.

Tunne on natuke imelik. Nagu hakkaks haigeks jääma... aga samas ei hakka ka. Vist. Turtsun nagu vana siil ja olen muidu kahtlane. Unine on olla! *Ving-ving-ving*

Reedel on LARP ja kui ma selleks ajaks peaks haigeks jääma lähen lihtsalt lolliks. Aga. Mõtleme positiivselt! Mina ei jää haigeks ja mäng toimub kenasti.

Vahepeal sai 8 kuud oldud koos. Äge! Ma olen jätkuvalt kõrvuni armunud ja armun järjest rohkem. See on mõnus!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik