Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Lõpuks ometi.
See reede on erinev eelnevatest... täna ei ole mingit pidu. Täna olen ma korralik ja mõistlik. :)

Päeval jäin ühiskonnas magama. Ups... See tund on lihtsalt nii tapvalt igav. Pea vajus lihtsalt lauale... sellest piisas. Ärkamine oli mõnus. Haigutamine ja ringutamine. :)

Homme on LARP "Justkui talveöö". Väga pikaks ajaks on tegu minu ainsa larbiga, sest aega ei ole. Mäng toimub logistiliselt väga jubedas kohas... kaugel st. See on paha.

Mu isa käib ka koolis. :D Nagu sellest oleks veel vähe, et ema käib... mina käin... nüüd siis isa ka. See on vist nakkav. Järgmiseks läheb vist vanaema... või Snuff.

Mmh. Tänane on olnud natuke liiga mõistlik... Aknal istumine ei ole midagi ebatavalist... sama kehtib ka rõdul tšillimise kohta. Olen liiga korralik ja mõistlik... aga homme ma seda enam ei ole. Ausalt. Homme olen jälle mina ise... segane jne. Ja mul on liiga haige kostüüm! :P

Pink and fluffy!


Mingi teema on mul veel luuletustega... lugemise JA kirjutamisega. Täna laulsin ka veel... jube. Mu hääl on kuhugile kadunud. Kunagi oskasin suht hästi lauda. Ohmõmm.

Masters of Horror on väga hea. :)
Vägivald on lahendus...

Head ööd!
Hannah. Printsess. Roosa.

1 kommentaari:

Ma olin ka see reede korralik. Käisin Manni juures filme vaatamas ja siis koju magama:D:D
Pole ammu näinud;)

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik