Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away


Tere, mina olen nunn. Ja mulle maitsevad maasikad!

Tegelikult oli igav ja sain Curuga kokku. :D Seebu oli ka. "Seebu, tule taha istuma." Geniaalne kõne ;)

Zavood (ja seltskond) mõjusid kahtlaselt. Ma ei tarbinud alkoholi... aga Curul oli head tubakat. MA EI SUITSETA TEGELIKULT (vist). :D
*Oot, ma lükkan tiku sisse.
*Noh, kas juba tunned? (tikuga elukat torkides)
*Vaata, see peaks siin olema! (rohelise eluka jalgu vaadates)
ja veel mõned ajatud seigad meie mõistlikust vestlusest. :P

Ja Urg oli juba 22.00 suletud *niu-niu-niu*

Mmh. Ma just joonistasin... aga midagi jäi seal puudu

Lalalalalalaaaaaaaa...
Laupäeval on LARP.

GMi rõõmud. ^^

*pats-pats-pats*

Ja mingi kogus (pöörast) rõõmu!

Surm peab tulema kiirelt, valutult ja Uku abita.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik