Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Väljas on nii kohutavalt valge. Hetkel tahaks minna nt. Pärnusse või Haapsallu või hoopis Narva. Jah, mul on imelikud mõtted ja soovid. Tegelikult sobiks ka Kallaste suht hästi... kuigi seal ei oleks vist muhvigi teha. Viljandi oleks ka võimalus... seal ei olegi enam paar kuud käinud. Lossimäed...

Ilmselt pean oma armsa uitmõtte lükkama edasi, sest aega ei ole. Samas... eks näis mis hakkab saama... kui olen juba linna kooberdanud. Võib juhtuda, et leian ennast taas kusagilt teisest Eesti nurgast. Selles ei oleks midagi ebatavalist enam.

Lennelda priiks... Vat mis kena laul on hetkel käsil. Varsti tulevad vist naabrid mulle kallale... kuulan natuke liiga valjult muusikat. Vahet vist pole eriti. Täiesti suva sellest... jälle.

Mingil põhjusel olen viimasel ajal sattunud pidevalt kokku inimestega, kes minu peale vihastavad. Ilmselgelt olen ise süüdi... aga ma ei ole oma käitumises midagi muutnud. Ilmselt on asi milleski muus. O well, vahet vist eriti pole hetkel. Tahaks lihtsalt midagi täiesti tobedat teha. :/

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik