Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Mul on lahedad vanemad! (:

Homme lähen kooli, sest hetkel vist enam ei ole väga haige, ma loodan. Kodus on nii igav olla. Kõik on haiged ka veel... või siis koolis. Inimesed, te olete masendavalt korralikud. (:

Ärkasin kell 11 ja nautisin päikest. Natuke palavaks kiskus ühel kenal hetkel lihtsalt. Hetkel on minu elus vist kõik mingile poole kaldu (kahjuks halvemuse poole)... aga saan hakkama. Mulle meeldivad raskused. Need teevad tugevamaks ning annavad kogemusi. (:

Tahaks juba suve ja HRLi. "Keisri hull" ajab hulluks. See raamat ei ole päris minu maitsele vastav... loeks parema meelega midagi paremat. Homseks peaks Hullu saama loetud. Eks näis...

Hetkel tahaks natukeseks kuhugile kaugele minna. Narva tundub mingil põhjusel ahvatlevana. Tegelikult Haapsalu ja Pärnu ka... aga kahjuks ei ole sellel nädalavahetusel sellisteks totrusteks aega. Ja mul on mingi imelik soov endale veel mõni neet panna. :/ Pean sellest plaanist loobuma... pean... pean... aga ei taha. (:

Elu on ohakas.

1 kommentaari:

Millal on HRL? Tead sa üldse selle aasta omast midagi?

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik