Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

* Loobusin ühest eksamist. Ühiskonda ma seega ei tee...
Selle loobumise põhjuseks on õpetaja. Ma ei talu tema antud tunde... ma võiksin seal vabalt jääda magama. Ja isikuna ei meeldi ta mulle ka. Voh.

* Teen kirjanduses eksami. Aye! Pean teadma juuniks väga pädevalt paljusid raamatuid ning kirjanike elulugusid.

* Loobun ilmselt enamustest LARPidest, sest ei ole aega. :( Sellel nädalal saab olema päris pikaks ajaks viimane mäng. Natuke kahju...

* Hakkan tegelema kirjandiga. Õigekiri on korras (st. kirjandi peale 3 viga)... pean hakkama rohkem tähelepanu pöörama sisule. Viimane kirjand oli selles osas õudne! Sisu eest AINULT 9 punkti saada. Masendav. Eelneval sain mitu korda rohkem... Viimane kirjand oli üldse läbikukkumine. Eksamil ei tohi ma mingil juhul nii vähe punkte saada.

* Ajalugu tuleb vastata sellel nädalal ära. 2 tööd. Netis on märgitud ka, et mul on uurimus esitamata. See on 100% kindlalt esitatud! Ja mul ei ole vist enam materjale arvutis ka alles. Pean selle homme korda saama.

* Inkas on paar asja tegemata. Nendega pean ka tegeleme sellel nädalal. Nõmedad sõnad, mida ma ei ole viitsinud õppida. Jah, olen kohutavalt laisk olnud. Pean nendega tegelema hakkama.

* "Keisri hull" tuleb järgmiseks nädalaks lugeda. Seda raamatut ei ole kusagilt saada. Jube! Vaheajal ei õnnestunud ka hankida. Kasutan nüüd ema ära, et ta selle kuidagi tekitaks mulle. Õudukas!

* Loobun mõneks ajaks ka D&D mängimisest, et saada aega juurde. Kuhu kadus vaheaeg? Ma ei saanud ju üldse puhata... või sain? Uus vaheaeg kuluks hetkel ära ja magama peaksin ka rohkem.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik