Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away


Olin vahepeal pikemat aega maal. Lõbus oli... ausalt. Suur hulk töid sai jälle tehtud ja tulevikus lihtsam. Ründasin fotokaga õhtul taevast... mm... see oli tõeliselt mõnus. Kõndisin koos Timiga ja avastasin ühel hetkel, et ta teeb kahtlaseid tempe. Igasugu kahtlaseid tempe lausa... :D

Vahepeal sai kirjutatud natuke ühest uuesti FRPG ideest. Ilmselt ei tule sellest midagi... pigem hakkan seda jutuna jätkama. Hmm... midagi veel... Olin natuke aega Pukas ka. Seal oli igav. Ahjaa! Õmblesin endale seeliku *happy*


Hea on olla tagasi kodus.

Õhtul on LARP. Ma ei tea enam isegi miks sinna lähen... seal on vähe inimesi. Vägagi vähe. Ohmõmm.

Igatahes, mul on mõnna kostüüm :P Must maani seelik, must korseti laadne asjandus, valged tiivad, orad (!!!), lehvik (tegelikult kuivatatud kana tiib - sulgedega). Midagi oli veel... oeh, tegelikult on see isegi koomiline. Olen põrguingel :P

Mingil müstilisel põhjusel olen õnnelik. Eluga rahul... *naer*

Ott on Itaalias. Raisk. :P

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik