Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away


Ma olen vaid vari, kehatu, pea nähtamatu. Ning see loss, kuhu te sisenete, on minu kuningriik! Juba kaua aega valitsen ma siin käänulistes koridorides ja treppidel, veeretades oma kurblikku igatsust harvade ust paotada julgevate külaliste hirmude rütmis...

Ma olen tühermaa kummitus! Mu hõlst on räbaldunud, kulunud sajanditepikkuse ekslemise vältel... Sellel on näha punased plekid – mälestus minu kunagisest elust.

Ma olin sõdalane, halastamatu palgasõdur. Nüüd olen ma mõistetud ekslema selles mahajäetud, üksildases lossis.

Mul oleks võimalik sellest karistusest vabaneda, kuid selleks pean ma lahendama saladused, mida varjab endas see hallitavate seintega maja, mille tubasid täidavad iidsed kajad. Võib-olla saate teie mind aidata?

Te peate seda igatahes tegema, sest te olete minu kodus, minu võimuses! Ja kui teie abi ei ole tõhus, annan ma teid minu valduste hämaruses peituvate koletiste kätte!

Tulge sisse! Et õnnelikult väljuda minu vangikongist, peate te tuba toalt lahendama mõistatused, millele mina mingit vastust leida ei suuda.


Lugesin raamatukest ja sain hunniku häid ideid. Midagi julma ja paha... ja ma teen selle idee ka teoks (juba täna õhtul) ^^ Paha on olla... aga ikkagi. Tahan midagi katsetada - msnis DManud ei olegi enam nii kuramuse kaua. Pealegi, idee on ju olemas... ülejäänu improviseerin. :)

Ilmne on ainult see, et nii lapsikut ei tule... raamat on lapsik (ja armas). Samas, eks näis... oleneb mängijatest. Võib juhtuda, et kõik pööratakse naljaks... o well, see oleks ka omapärane ja lahe. Mängijad on olemas juba :) See on positiivne.

4 kommentaari:

Ma teen sellest siis järelduse, et sa ei tule TId mängima.

Selge.

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

Mäng oli juba eile ära :)

Aga minu tänane tulek sõltub natuke teistest asjaoludest :/

Mäng oli juba eile ära :)

Aga minu tänane tulek sõltub natuke teistest asjaoludest :/

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik