Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Jah, ma olen pahane. Kohe väga olen.

Mulle ei pea ütlema seda, et olen halb rollimängur. Okei, kui seda ütleb inimene, kellel on ka õigust ja põhjust nii väita. Aga ei olnud. See inimene ei ole käinud mitte ühelgi larbil. Vot! Lisaks sellele olevat ma ka D&Ds kohutav. No okei, selles osas küsisin ka teiste arvamusi. Ikkagi selgus, et ma ei ole kohutav. Selles osas pigem keskpärane. Keskpärane EI OLE ju veel kohutav. Või on?

Lisaks sellele teatati veel, et olen sitt larbi organiseeria ja kõike muud ka. Ahjaa. Ma olen kaootik! Okei, kui armas!

Tegelikult ma vist isegi tean miks seda kõike mulle öeldi. Mis kuradi pärast peaksin ma mõtlema sellele, kuidas teistel oleks hea? No kuulge... mul on ka omal elu. Mind ei huvita see, kui mingi tüüp ei salli seda, et ma olen temast erinev. Näiteks selles osas, et teen oma otsused kiiresti ja ei kahetse neid kunagi. No kuulge... miks ma peaksin andma inimesele võimaluse, kui ta seda tegelikult minu silmis ei ole teeninud ära. Vot, aha see on juba vana teema. See teema on ennast ammendanud lõplikult. See inimene ka. Väga valesti käitus ta sellel korral. Mina annan selles osas alla ja ei üritagi enam mõistlik olla. Mina ei allu! Tehku teised mida tahes.

Olen pahane. Ja mul on selleks ka hea põhjus!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik