Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Otiga on tore rääkida. Unistamine... ja soov midagi saavutada... nostalgia! :)
Päris hea on meenutada vanu ja häid aegu... Snapeism oli kogemus. Hämmastav... värvisin siis isegi mingi tobeda tegelase pärast isegi pea mustaks ^^ ja proovisin ka samamoodi käituda. Lapsed on lollid... õigemini, koomikud. Praegu on nii hea naerda ja mõelda sellele kõigele...

Kirjutasin kunagi sellel teemal ka peaaegu 30A4 jutu... ohjeebus! Oleks see veel kusagil alles... aga ma vist ei julgeks seda ikkagi avalikult panna üles. See on liiga haige ja kahtlane. Liiga kriipi! :P

Kui hästi meenutada... selliseid asju ei olegi väga tihti olnud... aga see Snape teema... no kurat! See on ikka liiga haige... nostalgia on lahe... Vist isegi tahaks seda aega tagasi... juba selle tunde pärast. Selline suur soov midagi saada! Ja see miski on nii kuramuse võimatult kaugel :P

Kahtlane... aga jah. Tahaks seda uuesti kogeda... sellist suurt ja väga tähtsat soovi. See soov võtab enda käsutusse kõik mõtted ja meeled... see on lihtsalt nii omapärane tunne. Tunnen sellest peaaegu puudst... tahaks veel. See on kriipi! Samas, ega mul vist ei oleks nagunii selliste asjade jaoks aega... peab ka muuga tegelema. Väga palju ja väga aktiivselt... kuigi ei taha.

Praegu tahaksin midagi. Ma ei tea isegi mida... aga midagi. Kummaline ja hea tunne on... ja selles on süüdi nostalgia... vist :P

Elu on omamoodi huvitav.

Rollimängurid räägivad üksteist taga. See on alati olnud koomiline ja huvitav teema... kuulda siis pärast, et mida jälle on räägitud. Peaks nemadki endale elu hankima... või vähemalt võiksid üritada... mina ka :P Blah, see on kahtlane.

Pea valutab. Und ei ole ikka veel... vastik. Pidin ma nii kaua magama... Oeh, täna ärkan varem ^^ Ja täna teen kõik oma lõpetamata tööd kenasti ära... vist :P

I need a hug! :) Ma ei ole õnnetu... lihtsalt... niisama! :P

3 kommentaari:

Millest koosneb keskmine rollmängur:

1. 10% fantaasiat
2. 30% alkoholist
3. 70% vajadusest
4. ja kõik 100% on üle kallatud klatšist

10+30+70= 110 ju! :D

Kell on kuskill pool kaks ka ja ma olen saanud magada kolm tundi...

Milko arvab ka, et see on hetkel vabamdav...

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik