Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Avastasin oma postkastist järgneva kirja:

Taevane Investeerimine

Mai rahu Kõigeväeline Jumal olgu teiega alati ja kogu teie pere. Minu nimi on Sigrid I Mamaeve (Etonia), kes abielus hilja Haruna AFGHANISTAN kodanik ja mulle tuli moslem, olen 68years old nüüd. Olen olnud kannatusi haige voodi viimase 3years pärast eestkostetava terroristide poolt Ameerika Ühendriikide Afganistanis. Sõja ajal Ma kaotasin oma abikaasa ja kahe lapse sõjas Afganistanis ja JUMAL sutained mind, ma olen nüüd tagasi Jumala Christian.

Miesvainajani oli International Oil töövõtja nelja suurima naftat tootvate riikidega, Aasia ja Aafrika ja sain oma e-posti aadressi Internetis privaat otsida perekonnast moslem või kristlane, kes aitavad vaeseid mille summa on € 9.3m hoiule aastal panka Miesvainajani oma tulusa Oil äri.

Kas sa ausalt öeldes see mulle kui jah palun edastada mulle oma isiklikke andmeid, mis võimaldavad mul teeb vahetu kontakti sa nii väga kui ma näen sind isiklikult.

Ma tahaksin teada, kutsun teid nii, et me mõlemad istme koos nagu üks pere jagada seisukohta projekti investeerida.

Ma ei palu sul tagasi maksta mulle raha või saatke mulle kõik kohe algul raha eest saate raha küsimus heategevus projekti. Vajan sinu siirus ja ausalt kas oled moslem või Cristian teostada oma soovi ja täita mu soovi vähem privileeg ühiskonnas.

Jumal on teiega (Amen).

Südamlikud tervitused
Alimatu Haruna

Spellerid teevad hämmastavalt "head" tööd. 

Vahepeal oli 18h kestnud D&D. Kuna minu tegelane (tumehaldjast värdjas) otsustas olla lawful sattus ta pärast piinamist vangikongi ja mina magasin ~tunnikese. Sellel ajal suutsin unes näha siile. lol

Mul on endiselt killernohu. Peavalu on ka ... aga peavalu on tingitud killernohust. Igatahes, magasin 12h ja tunnen ennast peaaegu inimlikult. 

Tuisust päeva!
E.

1 kommentaari:

Anonüümne ütles ... 5:46 AM  

Приветик! мм.. есть cупер предложение по порталу http://www.Pi7.ru и ...

Думаю вам понравится у меня.

[url=http://www.pi7.ru/video/135-kakaya-zh-neopytnaya-dostalas-mne.html]Видео девочек[/url]
[url=http://www.pi7.ru/video/134-igra-do-orgazma.html]видео юных[/url]

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik